קורסים חדשים לחודש יוני

לאחר עבודה מאומצת שלי ושל גיל ושאר אנשי הצוות להלן רשימת הקורסים החדשים לחודש יוני 2009. לעדכונים שוטפים על הקורסים אפשר להירשם ל-E4D Solutions Courses RSS.

What's New in .NET 4.0 & Visual Studio 2010

שבוע הכרות עם דוט-נט 4.0 וויז'ואל סטודיו 2010. בשבוע זה נעבור על כל החידושים והתוספות, ויש הרבה מאוד. הדגש יהיה על החידושים המעשיים שיהיו אבני פינה בכל אפליקציה דוט-נט 4.0.

לצפייה בתוכנית הקורס לחץ כאן

Microsoft Distributed Cache (Velocity)

"Velocity" הינה טכנולוגיה חדשה מבית מיקרוסופט אשר מספקת זיכרון מטמון (Cache) מבוזר ובר הרחבה עבור כל סוגי הנתונים. על ידי שימוש בזיכרון מטמון ביצועי המערכות יכולים להשתפר משמעותית וזאת על ידי הימנעות מיותרת מקריאת נתונים ממקור הנתונים. על ידי שימוש בזיכרון מטמון מבוזר המערכות יוכלו גם להתאים את עצמן לביקוש הגובר וזאת על ידי הגדלת התפוקה. במהלך הקורס נסקור את יכולותיה של טכנולוגיית Velocity, איך היא עובדת under the hood ואיך ניתן להשתמש בה על מנת לשפר ביצועים במערכות שונות.

לצפייה בתוכנית הקורס לחץ כאן

ADO.NET Entity Framework

הגישה למידע היא חלק בלתי נפרד ומכריע בכל מערכת אירגונית. דוט נט 3.5 (SP1) הביא איתו שינויים רבים לעולם ה-ADO.NET ובתוכם גם טכנולוגיות Data Access חדשות כאשר העיקרית שבהם היא Entity Framework.
Entity Framework עוצבה כטכנולוגיה שמאפשרת למתכנתים לעבוד מול שכבת אבסטרקציה מעל data storages. במהלך הקורס נסקור את יכולותיה של טכנולוגיית Entity Framework, איך היא עובדת under the hood ואיך ניתן להשתמש בה ליצירת מערכות מוכוונות מידע מורכבות.

לצפייה בתוכנית הקורס לחץ כאן

No Comments