Archives

Archives / 2009
  • New Courses in Visual Studio & TFS 2010

    During the last months we have done a lot of work researching and investigating Team Foundation Server 2010 and Visual Studio 2010. The outcome is a series of 5 courses which encompasses the complete spectrum of the platform's capabilities and features. Our tutoring paradigm is aimed at practical knowledge transfer and maximal hand-on experience. Our graduates will have to tools to become significant members of the Team System community of users and implementers.

  • Facebook development with C# and .Net

    הוספתי סדנא מדליקה בנושא פיתוח ב-ASP.NET מול ה-API של FaceBook. בסדנא נסקור את השימוש ב-API של פייסבוק ונכתוב תוכניות שמשתמשות ב-API הנ"ל על מנת לייצג את המידע הקיים בפייסבוק בתוכנות חיצוניות. כמו כן, נלמד איך כותבים אפליקציה לפייסבוק.

  • Expert Days 2010 יוצא לדרך

    כמו בכל סוף שנה, חברת E4D יוזמת כנס של סדנאות מומחים ( זו השנה ה-4 ) בנושאים החמים ביותר, כל סדנא בת יום אחד, בנושא אחד. ללמוד מהמומחים המובילים בענף את טכנולוגיות ופלטפורמות הפיתוח, הקיימות והעתידיות של מיקרוסופט. השנה הכנס יתמקד בדוט-נט 4.0 ובויז'אל סטודיו 2010.

  • השוק מראה סימני התאוששות !!!

    בזמן האחרון אנחנו מקבלים הרבה פניות לקורסים של הסבת אקדמאים. לכן עשינו כנס בנושא שעליו נרשמו למעלה מ- 120 איש. אי לכך ובהתאם לזאת יצאנו עם קמפיין חדש לאקדמאים.

  • ASP.NET 4.0 and Visual Studio 2010 Web Development Beta 2

    Many exciting changes for ASP.NET are coming in the .NET Framework version 4. This document gives an overview of many of the new features that are included in the upcoming Beta 2 release of the .NET Framework 4 and of Visual Studio 2010.

  • בית פתוח בנושא WCF 4.0 & Parallel Computing

    דוט נט 4.0 מתקרב ובא (גרסת בטא 1, כבר שוחררה). ולכן החלטתי שהגיע הזמן לעשות בית פתוח :-). במפגש, ניתן סקירה מעמיקה על WCF 4.0 ו- Parallel Computing, טכנולוגיות שהולכות להיות אבן פינה בפרויקטים מבוססים דוט-נט 4.0.

  • Microsoft Distributed Cache (MDC), Code Named “Velocity” as a Transport Channel

    Microsoft Distributed Cache (MDC), Code Named “Velocity” as a Transport Channel

    אין ספק ש-MDC יעזור לאתרי אינטרנט לשפר ביצועים באחוזים גבוהים. אך האם הוא יכול לעזור לי בפתרונות של בנית מערכות מבוזרות? האם האפשר להשתמש בו כערוץ תקשורת להעביר נתונים בין מחשבים? אני חושב שכן !!!

    הנחות יסוד: 
    השימוש ב-MDC הוא עבור הודעות שזמן הגעתן ליעד אינו מהיר ויכולה להיות איטי יחסית לערוצי תקשורת סטנדרטים.

    פתרון ל- Service Discovery:
    ב-WCF 4.0 יש שני סוגי פתרונות ל-Discovery. האחד משתמש ב-Multicast והשני בנקודה, PROXY מרכזי שדרכו מגלים את שאר השירותים.
    אני חושב ש-MDC יכול לתת פתרון טוב יותר. כל שרות שעולה, מכניס לתוך ה-MDC את כל הפרטים שלו. כל שרות שמחפש שרות אחר פשוט ניגש ל-MDC ולוקח משם את הפרטים של השרות אותו הוא מחפש.

    היתרונות:
    1. הכנסת הנתונים ל-MDC והוצאתם היא ע"י קוד פשוט שלא חושף את בעיות התקשורת.

    2. מיד אחרי שהשרות נפתח הנתונים שלו זמינים לכול שאר השירותים, בלי צורך ליצור קשר איתו ישירות, כלומר הנתונים יהיו זמינים גם עם השרות יש לו Down Time קצר.

    סיכום:
    ע"פ דעתי קיבלנו פתרון אמין יותר ופשוט יותר. בצורה דומה אני גם רוצה לבנות Configurations Repository  לכל השרותים של WCF.

    עוד נקודה מעניינית, אפשר לשלב פתרונות, לדוגמא ברצוני לבקש משירות שיעביר לי מספר גדול מאוד של רשומות, מה שיגרום לנפילת התקשורת… מה עושים? בפוסט הבא :-)

  • How to use the Data Enrichment (re-import) feature in Microsoft Dynamics CRM 4.0

    The Data Enrichment feature allows updating existing data by exporting it from Microsoft Dynamics CRM 4.0 to Excel, modify it in externally and then re-import it, updating the existing records with the new data. This feature is very useful in scenarios where mass update is required for existing data or when you need an external party to add data to your existing CRM records.
    Unfortunately, this useful feature was removed from the Microsoft Dynamics CRM 4.0 RTM version. I am not sure why, some claim it is potentially harmful and can make a mess of existing data.

  • CRM בשלושה ימים וחודש חינם אצלך בארגון

    אני שמח להכריז על שיתוף פעולה חדש בין מיקרוסופט לחברת E4D בפיתוח סדנא יישומית בת 3 ימים אשר תכשיר אותך כיצד לשפר את הקשר עם לקוחותייך בתחומי השיווק, המכירות והשירות בארגונך.

  • Microsoft Distributed Cache Velocity

    אני עוקב אחר ה-Velocity של מיקרוסופט הרבה זמן וככל שעובר הזמן אני מאמין שהפתרון הזה הוא סוג של אבן פינה בכל פתרון אירגוני. לכן החלטנו בחברת E4D לבנות קורס של יום אחד שנוכל לחשוף ללקוחתנו וקהל הרחב את העוצמה של Velocity.

  • הקוד + המצגת של מחר עכשיו באוויר :-)

    תמיד אני מבטיח להעלות לבלוג שלי את הקוד והמצגת מיד אחרי ההרצאה, אבל משום אני מגיע לזה רק לאחר כמה ימים. לכן החלטתי לשנות את ההרגל ולהעלות הפעם את הקוד והמצגת לפני ההרצאה.

  • מפגש נוסף !!!

    ההרשמה לבית הפתוח בתאריך 18.05.2009 במיקרוסופט נסגרה, אי אפשר להכניס לאולם יותר מ-250 איש.

  • What’s New in WCF 4.0?

    בתקופה האחרונה אני משקיע הרבה זמן על ללמוד את החידושים  בדוט-נט 4.0 ובפרט ב-WCF. אני מתכוון לעשות על זה הרצאה בזמן הקרוב !

  • WCF מתקדם ואפשרויות ההרחבה של הטכנולוגיה

    Windows Communication Foundation היא תשתית תקשורת המביאה לנו חידושים רבים ומספקת מגוון דרכים להרחיב אותה. ביום עיון זה נלמד מה קורה משלב הפעלת ה- Proxy דרך הפעלת ה- Service והחזרת התשובה ל-Proxy. תוך כדי ההבנה על איך עובד ה-WCF נלמד על כל המקומות שאפשר להרחיב ולהתאים את WCF לצרכינו. במשך יום העיון ינתנו הדגשים לבעיות מפרויקטים בשטח כמו: טיפול בשגיאות, בעיות Serialization, שמירת State ועוד.

  • Learning Snacks

    Learning Snacks are short, interactive presentations about popular topics created by Microsoft Learning experts. Each Snack is delivered by using innovative Microsoft Silverlight technology and includes various media, such as animations and recorded demos. At the end of each free presentation, you can view more Snacks, learn more about the topic, or visit a related Web site.

  • WCF Champ vs. The Contender

    Let’s get it on! We are engaged in a battle that pits the “old way” of creating web services versus the “new way.” In the video series, two fighters go toe-to-toe, or rather keyboard-to-keyboard to highlight the benefits of using Windows Communication Foundation (WCF) to build robust web services. Take a tour of what WCF has to offer by exploring the pillars below. You may find yourself saying, “Finish Him!”

  • Firefox Environment Backup Extension

    FEBE (Firefox Environment Backup Extension) allows you to quickly and easily backup your Firefox extensions. In fact, it goes beyond just backing up -- It will actually rebuild your extensions individually into installable .xpi files. Now you can easily synchronize your office and home browsers.